25 år

Då börjar min dag lida mot sitt slut..
Jag har haft en helt perfekt dag.
Började med en underbar fotmassage på royal spa & beauty, somnade nästan under massagen.

Filippa hade det bra med sin pappa, morbror & andrea under tiden.
En vända på systemet sen hämta tårta.

Klockan fem var det dags att äta på stationen, min stora härliga familj plus två av mina bästa vänner plus pojkvänner, tyvärr är min andra bästa
Vän i london.

Jättegod mat & mysigt var det ialla fall & så kul att ni ville följa med.
Massa fina presenter har jag fått med, presentkort på rådhuset, cervera, mysiga innetofflor, örhängen, klocka, salladskål & bestick, massage, pengar, två ljuslyktor & en jättestor golvlykta jag letat eftet läääänge.

Jag kommer somna riktigt gott, det är nog inte så farligt trots allt att vara 25!




























Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig och lyckad dag som vi ville ha det ❤️

2014-12-31 @ 14:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0