Svamp

Vi har haft en mysig eftermiddag & kväll med lina. Vi åkte & handla & Filippa blev jätteledsen i bilen påväg till coop sen nöjd när vi handla & glad.

Hon somnade påväg hem & så fort vi kom hem började jag med middagen. 
Det blev en pasta med kantareller, champinjoner & vitt vin som fick stå & puttra i en timme. Till det hade vi massa riven parmesan, riktigt gott om jag får säga det själv!

Sen åt vi cheesecake & daniel körde hem lina.
Filippa pratar så mycket nu hela dagarna, sååå underbart & härligt att lyssna på.

Filippa fick sig ett bad ikväll & det var inte kul då hon blev ledsen, men hon var så trött så hon somnade direkt efter så hon har sovit nu sen halv sju.

Jag ska ta mig en dusch krypa ner i sängen & se film med min kärlek.
















Kommentarer
Postat av: Chubby

Var sjukt gott!! Tack för idag hjärtat älskar er <3

Svar: We love you❤️
louise

2014-08-21 @ 22:30:29
Postat av: mamma

gullunge

Svar: 😘
louise

2014-08-21 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0