5 augusti, tisdag

Filippa & vaknade vid halv tio igår så hon kollade beck med mig & var vaken & myste & svettades järnet i soffan, alldeles svettiga & klibbiga var vi.

Efter tolv somnade hon i selen efter tio sekunder!

Imorse sov vi till nio & sen har vi busat & myst. Filippa sitter nöjt i babygungan nu & jag tror hon somnar närsom.

Jag ska väl sminka mig & titta på leila bakar. Klockan ett är det besök hos bvc :)

Ikväll väntar allsång på skansen med mamma, pappa, Daniel, Filippa, micke, emelie & fredrik!










Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh denna härliga unge 💞💞

2014-08-05 @ 10:28:37
Postat av: Anonym

Sööötis!! Glöm inte hörselkåpor :)

2014-08-05 @ 11:08:12
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0