23 augusti, lördag

Såklart vaknade vår lilla älskling igår när vi skulle ta upp henne ur babyskyddet &
& lägga ner henne i vaggan.

Så det blev lite filmtittande med en väldigt pratglad tjej från halv elva till halv tolv. Daniel somnade ganska direkt & jag gav upl vid kvart i tolv & la mig med henne så hon fick mat sen somnade hon på några minuter.

Idag vaknade vi halv åtta när jag skulle lägga ner henne i nestet. Så vi låg & myste ett tag hela familjen i sängen, mys på högsta nivå alltså, mina älsklingar!

Vi har bara fixat oss & hunnit komma iväg. Vi ska till uppsala & ha kräftskiva ikväll med fina vänner hos mamma & pappa.

Men först ska vi möta dennis & sofie  gå på gränby, myrra outlet & handla tills ikväll, helloooo beautiful saturday!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0