Våren är här för att stanna

Mamma & jag var till leklust & provade ut en bärsele från babybjörn, så har nog hittat en bra sele :)

På leklust stötte jag på mina två snygga tjejer Therese & Jennifer som kollade på lite saker ;)

Sen handlade jag med pappa sen hämtade vi upp farmor & åkte hem.
Therese & indra kom hit också på fika.

Sen tog Therese & indra & jag en prommis runt dom nya fina villorna som byggs här, det är typ mitt drömboende!

När som åkte vid tre skulle jag lägga mig för att vila ryggen då jag har extremt ont, somnade & vaknade nyss, så jag har nästan sovit i två timmar, så skönt!

Vid sex får mamma & pappa gäster, jag ska vara med här hemma bara & äta massa gott, vi ska grilla.
Mysig lördag trots att jag & Filippa saknar Daniel ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0