Semesterplaner

Jag har städat här hemma under förmiddagen, hängt undan all tvätt & dammsugit, älskar att ha städat!
Mindre med en karl som alltid lägger kläder på golvet, blir tokig!

Jag har ätit en god frukost med nygräddat bröd med philadelphiaost med gurka & löskokt ägg med kaviar, kan vara nästan det godaste som finns!

Jag har även kollat upp lite olika boenden för sommaren, vi tänkte åka med våra fina vänner till smögen & ullared. Så hoppas kunna boka snart!

Ååh vad jag längtar till sommaren, tänk att vi kommer ha en liten bebis med då, så oslagbar känsla!





Kommentarer
Postat av: camilla

Åh vad mysigt med Smögen!! Jag vill dit igen!! Så mysigt!

Svar: Jag älskar västkusten & har varit där men inte just smögen så det ska bli jättemysigt :)
louise

2014-04-06 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0