Föräldrautbildning

Jag hann med allt jag skulle göra idag, skönt att kunna pyssla här hemma i lugn & ro. Jag verkligen längtar till att få lägga mig i nybäddade sängen ikväll.

När daniel kom hem fixade han sig sen drog vi direkt till mvc för föräldrautbildningen.

Det var inte något vi kände gav så mycket eller var bra.
Vi var garanterat yngst, ingen under 30.

Att prata så stora frågor gör jag & daniel helst med våra nära & kära & inte med folk som är främlingar & tio år äldre.

Men men vi går nästa gång ändå såklart :)

Nu är vi hemma & har börjar myset!
Det blev toast skagen till förrätt, parmalindad kycklingfilé i min egna marinad med en sallad, färsk sparris & halloumi med bearnaisesås till varmrätt.

Sen blir det toscapersikor till efterrätt.

Myyyyyyys!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0