9 april, onsdag

Jag sitter i soffan & äter ett äpple nu innan jag ska röra mig mot jobbet.
Idag jobbar jag min sista dag sen är det graviditetsledigt som gäller innan vår lilla bebis kommer.

Det känns riktigt skönt att få vara hemma & vila upp sig ordentligt innan bebisen kommer.

Samtidigt har jag nog inte förstått att jag ska vara hemma tills vår dotter kommer till oss, men det kommer nog med tiden :)

Jag har ialla fall med mig massa mockarutor till jobbet som jag ska bjuda på.

Ha en bra onsdag allihopa för det ska jag ha!

Avslutar denna jobbdag & inväntar lång ledighet med att göra cirka 200 snittar idag!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en bra sista dag på jobbet för ett tag framåt nu tills du väljer att börja jobba igen 💖❤️💖

Svar: Tack mamma det ska jag ha❤️❤️
louise

2014-04-09 @ 06:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0