7 år tillsammans

Idag för sju år sen åkte du hem från mina föräldrar efter en jättemysig helg.
Efter det bestämde vi oss för att bli tillsammans.

Vi har varit med om en hel del under dom här sju åren men inget förhållande är perfekt & felfritt.
Allt som vi har tagit oss igenom, lycka & sorg har tagit oss dit vi är idag.

För ett år sen exakt på vår 6årsdag hade vi börjat buda på vår lägenhet.
Vem hade kunnat ana att nu ett år senare sitter vi här & har hunnit förlovat oss & bli gravida.

Idag går vi även in i vecka 33 & det är bara 7 veckor kvar tills vi får träffa vår lilla dotter.

Inga ord kan beskriva min kärlek till dig eller hur mycket jag älskar dig.
Men jag kan säga att du är min själsfrände & absolut bästa vän.

Jag visste för 7 år sen att du var min själsfrände & jag känner likadant idag, fast än ännu starkare kärlek.


17 år & nykära


Förlovningsdag 5/9-2014


Plusset på stickan den 8 oktober


Rutin ultraljud då vi fick veta att vi vänta en liten prinsessa





Tillsammans är vi en familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0