7 april, måndag

Vi satte igång en film igår& åt lite glass, sen fick jag fotmassage, såååå skönt!
Sen somnade jag gott i soffan efter åtta.

Imorse gick jag upp kvart i fem, en halvtimme tidigare än vanligt, jag börjar 6 idag då vi har en stor beställning till farbror blå.

Sen har vi en till stor beställning till eftermiddagen. Men det är bara kul!

Nu har jag vaknat vid tre fyra varje morgon i över en månad av vår lilla tjej, sen håller hon på att sparkar & bökar vid läggdags så jag börjar inse att det kanske inte alla blir så mycket sömn sen  hihi!




Kommentarer
Postat av: Chubby

Älskar er så mkt <3

Svar: Fina du! Vi älskar dig! Äntligen ses vi imorn ❤️
louise

2014-04-07 @ 13:24:00
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0