24 april, torsdag

Inatt kunde jag inte sova någe bra & jag gav upp när daniel gick till jobbet vid sex, så sen dess har jag varit vaken.

Jag har sorterat lillans sängkläder & kläder tills jag ska tvätta allt.
Vill bara få hem vagnen nu så ska jag bädda i vagnen, spjälsängen & vaggan,
Åh så jag längtar!

Jag har precis kollat klart en film, nu tänkte jag ta mig till soffan för nyhetsmorgon & frukost.

Sen kanske till vällingby för att sätta in pengar på mitt konto & försöka byta lite saker.

Inga större planer för dagen än att jag ska till barnmorskn halv fyra sen hem & ha tacomys med min älskling!


Filippa har sitt favorithörn i magen,
Här syns det inte så jättetydligt, kan synas ännu mer hihi 💕



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ser ut som hon ligger på höger sida (eller så är det bara vinkeln) 😋

Svar: Det stämmer att hon ligger på höger sida, är hennes favoritsida 😍
louise

2014-04-24 @ 08:39:21
Postat av: Mormor

Åh va gulligt.

2014-04-24 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0