Thursday

Kvällen har varit sååå bra! Mormor & morfar kom efter fem. Jag fixade maten, laxfile med grekisk vitlöksost, soltorkad tomat & mozzarella med pestopasta, sallad & citron & gräslökssås.

Morfar & daniel fixade spotarna & mormor vår lampa som vi ska ha i vardagsrummet.

Tack för all hjälp bästa ni!
Spotarna blev sååååååååååå jävla bra & snygga alltså!
Nu hoppas jag att vi kan få ordning i helgen i vardagsrummet.

Micke kom förbi också & kikade & fikade :)

Mormor & morfar åkte för ett tag sen & nu har jag duschat, ska kolla lite på tv sen sova. Jag ska sova lääänge imorn!

Nu har vi internet också! En sån bra dag det varit.
Tack för allt ikväll mormor & morfar & främst för sällskapet ❤


Kommentarer
Postat av: mamma

det ser bra ut

2013-09-05 @ 23:34:47
Postat av: mormor

Tack själva. Alltid mysigt att sitta och snacka.

2013-09-06 @ 09:23:38
Postat av: Kerstin

Den lampan har vi också men i vitt,så jätte snygga.

2013-09-06 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0