26 september, torsdag

Igår låg jag hemma hela dagen bara.  i förmiddags ringde jag jobbet & sa att jag kommer imorn, så kul att höra att man är så saknad. Fina kollegor!

Kände mig lite bättre idag & beslöt mig för att ta mig till frisören. Det blev en liten Förändring & jag äääälskar det! Lite mer höstigt & en varmare färg.

Efter frisören blev det lunch med min fina vän therese. Massa kul att prata om, allt mellan himmel & jord ❤

Jag hann även hälsa på mamma & en fika med världens bästa camilla ! Äntligen fick vi till en bra spontanfika. Så jag saknat dig.

Så jag är påväg hem nu.
Ska vänta på daniel till han kommer hem med foder sen se om vi får något gjort här ikväll.

Läkaren ringde idag med, proverna visade inget denna gång vilket känns skönt. Men nu får jag fortsätta må såhär utan hjälp.
Kanske ska lyssna mer på min kropp bara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0