23 september, måndag

Jag börjar min dag med en dusch, efter åtta hämtade anita mig & klockan nio hade jag tid hos läkaren.

Jag fick ta nya prover & jag måste själv få säga att jag är stolt över mig själv, jag höll mig ganska lugn & grät inte & det blev ingen scen.

Det kom någon tår efter men de var nog på grund av rädalan & spänningarna.
Jag tror inte ni anar hur stort det är för mig.

Anita har varit ett stort stöd för mig idag & förra veckan, tack tack tack❤

Jag har finaste familjen, pojkvännen, kollegor & vänner som bryr sig & hör av sig för att titta till mig❤

Jag köpte med mig en hatthylla hem också påvägen hem från folkhemmet i bromma blocks. As fin! Bild kommer längre ner, på bilden är den svart men den är vit.

Sen jag kom hem har jag legat i soffan & haft en sån huvudvärk & huvudet har snurrat.

Jag såg filmen human trafficking. Se den! Hemsk hemsk hemsk film men det pågår i hela världen.

Nu kikar jag vidare på new girl!









Kommentarer
Postat av: mamma

vilken duktig tjej vi har, GRATTIS att det gick så bra, och vilken fin hall hängare!!!!

2013-09-24 @ 08:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0