9 oktober, onsdag

Då var man påväg till jobbet igen då.
Tänk vad mycket tid man spenderar på jobbet, det är en himla tur att man gör det.

Jag har ju jobbat väldigt mycket & intensivt det är därför jag tror att jag mått som jag mått, delvis.

Men jag har börjar lyssna på kroppen nu & bytt bort nästan alla mina pass senaste helgerna, eller halverat dom.

Jag känner att det  behövs för jag älskar att kunna umgås med familj, sambo & vänner.
Ni är ju allt för mig ❤

Efter jobbet ska daniel & jag till skogås & mysa hemma hos brita & bertil.
Ha en fin onsdag.





Kommentarer
Postat av: mamma

härligt att åka till skogås, och bra att du tar lite lungnare

2013-10-09 @ 12:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0