1 oktober, tisdag

Igår gjorde vi ingenting, daniel var ute & sprang i en timme & jag lagade mat & kollade på new girl.

Jag gjorde fläskkotletter med kantarellsås & sallad, jag äääälskar kantareller alltså! Måste ut & plocka!

Idag är jag ledig, så jag sov ut till halv nio & sen tog jag det lugnt ett tag.

Sen har jag tagit mig an diskberget här hemma. Jag diskar alltid alllt på en gång men har inte haft någon ork att ta tag i det. Men men nu är det borta.

Jag har tvättat två maskiner, röjt i vår klädkammare, städat i sovrummet, gått ner i förrådet med saker, vikt in kläder i byråer & garderober. Fixat lite i köket, ja ja jag har fått en del gjort. Det återstår nu att fräscha till mig & ta en dusch.

Vid fyra ska jag möta mina fina kollegor i stan för att strosa runt & få något i magen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0