Morsdag

Idag är min mammas dag, världens finaste & bästa mamma ❤

Jag började med frallorna själv men insåg att jag behövde hjälp, definitivt efter att dom ville ha yttligare 120!! Men jag & mina fina kollegor hade såååånt bra teamwork så vi var klara innan tolv.

Efter det åkte jag till vårt nya boende, daniel & micke hade börjat med vårt sovrum, så duktiga.

Sen kom mamma, pappa, ludde & farmor. Så vi åt lunch sen började karlarna arbeta & jag, mamma & farmor till ikea.
Jag köpte matbord & stolar sen lite smått, får handla mer sen.

Sen hem till vällingby & fixa fika & lite annat sen till lägenheten, killarna hade jobbat på som fan! Saker rivna & väggen i sovrummet klar.
Vi fikade & bar upp lite saker & sen åkte jag med familjen & daniel & micke var kvar :)

Nu är allt typ nedpackat utom kläder, så nu tar jag det lugnt i soffan, är helt slut efter denna helg.


Kommentarer
Postat av: Chubby

Men mys längtar tills vi kör myskväll i nya lyan! Hallåå lolliii smsa mig alla mina kontakter försvann :( <3

2013-05-26 @ 18:51:49
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: Mamma

Tack söta dotter ❤❤ och tack för morsdags presenten ❤❤🍷🍷 fint vin o fin choklad / kommer bli jätte fint med nya lägenheten

2013-05-26 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0