Friday im in love

Jag har haft en bra ledig dag, en dag som jag verkligen behövde.
Jag åkte till lägenheten i vällingby & satt på balkongen i solen ett tag innan städfirman kom.

Då åkte jag hem till anita & fick lunch & prata lite. Sen vid halv tre fick jag skjuts till vällingby centrum.

Jag köpte ett par enkla skor, har inga typ. Sen blev det en mascara & lite från systemet.

Sen gick jag äntligen in hos en optiker & fixade mina bågar på mina solglasögon, så äntligen sitter dom utan att ramla av.

Jag är påväg hem nu för att fixa mig. Sen ska jag & daniel lämna nycklarna till dom som flyttar in efter oss.

Efter det ska vi ut till rydbo för att ha en trevlig kväll med ante & amanda :) hörde rykten om hemlagad langos ;) dööööör så gott!

Det ska bli riktigt gott med ett glas iiiiskallt rose & två breezers.
Sen åker min rosa långklänning på & turkosa halsband, är det sommar så är det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0