Flyttstäd

Nästa gång vi flyttar ska vi anlite en städfirma, daniel tyckte det men jag sa nej, ojoj vad jag ångrade mig sen.

Men fan vad duktiga jag & farmor var, så jävlar den som inte godkänner den städningen!

Det fick bli en pizza i städandet till lunch på balkongen.

5 timmar tog städningen. Nu är det bara putsa fönster som gäller & det blir imorn.

Efter städandet åkte vi hem till ett kaos & fixade oss sen åkte jag in till centralen med farmor & lämna henne vid tåget.

Nu är jag på bussen mot norrtälje. Jag, bella & noel ska se våra pojkvänner spela fotboll ikväll, mot varann ;)

Så det blir en runda i norrtälje innan :)
Så himla skönt att jag lyckades byta bort min tid imorn också, känner verkligen att jag behöver vara hemma & fixa, det har gått åt mycket energi sista veckorna & dagarna framför allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0