Flyttdagen

Daniel hämtade mig efter jobbet sen var vi igång med flytten! Micke & daniel började bära ner möbler sen kom mamma, pappa, ludde, morfar, farmor & timothy.

Sen har det varit full rulle heeeela kvällen. Mamma, farmor & jag fixade mat, korv med bröd & fika.

Jag måste verkligen säga att faaaaan så grymma ni var killar, riktigt imponerad faktiskt, så tacksam att jag inte kan uttrycka i ord.

Under tiden packade vi tjejer upp här hemma, det lilla som gick. Det är ingen ide att packa upp prydnadssaker eftersom det kommer vara byggkaoa här.

Men som sagt tusen tack för all hjälp, min underbara familj.

Vi kommer somna gott i detta kaos.
Mysigt att farmor sover här inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0