26 maj, söndag

Det var jobbigt att jobba igår första timmarna, louise mådde iiiiinte så bra ;) men sen flöt det på.

Efter jobbet blev jag lite pirrig då jag insåg att jag skulle av i blackeberg &
Gå till lägenheten, vi har liksom flyttat nu!

Daniel, micke & guy hade jobbat på riktigt bra & allt golv är lagt nu & vardagsrumsgolvet är slipat, så duktiga!

Vid nio åkte vi till anita & åt pizza & hade trevligt & planeade lite saker. Sen åkte vi hem vid elva :)

Nu har jag precis duschat & ska snart börja sminka mig. Jag jobbar extra idag, jag ska bara in till jobbet & göra 450 frallor sen hem igen.

Då kommer mamma, pappa, lillebror & farmor! Grabbarna håller på i lägenheten & mamma, farmor & jag ska åka till ikea för att köpa nytt matbord & stolar, iiiiiiih läääängtaaar!
Sen fira lite morsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0