17 maj, fredag

Jag försökte somna igår men det gick inte alls då jag var alldeles nervös i tredje perioden mot canada. Så jag tittade klart hela matchen.

Straffar är alltid sjukt jobbigt & nervöst men faaaaan så glad jag blev när vi vann!! Då somnade jag på två röda sen ;)

Nu laddat vi om för en semifinal mot finland var det va? Då jävlar ska vi krossa finnarna!!

Nog om hockey, jag går alltid i gång när det kommer till hockey hihi!

Idag är det fredan & jag ska strax röra mig mot jobbet, idag börjar jag en halvtimme tidigare & får gå en kvart tidigare, yeeeay!

Ikväll blir det fredagsmys all alone. Jag ska nog passa på att köpa hem lite goda ostar då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0