11 maj, lördag

Igår kom ludde, daniel & timothy in på mitt jobb, jag blev såå glad! Sen handlade jag på systemet sen åkte vi till uppsala i nya volvon, såååå jäkla snygf bil så det är stört!

När vi kom hem var mormor, morfar, farmor, jonas & ebba här. Så vi åt massa god mat & drack gott.

Vid nio tiden bestämde vi oss för att åka in till le parc. Jag har ju den coolaste & bästa familjen ever!

Därinne drack vi vin & drinkar & njöt av den fina kvällen & pratade mycket om framtiden.

Vid elva åkte vi hem & fortsatte med vin & korv med bröd här hemma.
Underbara kväll!!

Idag blir det lugnt, jag & mamma ska till fullerö & kika sen träffa alice & helena på en fika & hämta saker jag beställt från perfect home :)

Här har ni kvinnorna i mitt liv ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt ❤❤

2013-05-11 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0