Påskfirande

Mamma & jag satt ute i solen i två timmar & drack lite rose & pratade om allt möjligt.. Pappa kom ut lite då & då också ;)

Jag träffade på elin också, kul att se henne & hennes sjukt söta små valpar!

Vid tre åkte vi hem till farmor för lite påskfirande & mat, så jag älskar helgmat! Therese var också där så det var kul att få mysa med familjen :)

Nu sitter jag på tåget hem igen, skulle kunna stanna hos mamma & pappa hela veckan kände jag. Ibland är det riktigt jobbigt att åka hem, även om det inte är så långt bort & trots att vi ses ofta..

När jag kommer hem ska jag städa, känner mig sjukt taggad!


Kommentarer
Postat av: mamma

så härligt när du kommer hem och hälsar på

2013-03-31 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0