Lovely tuesday

Min tisdag kunde inte ha blivit bättre..
Kickade igång dagen med camilla på waynes med lunch, fika & massa prat. Herregud så jag saknat den tjejen. En vän som jag alltid finns vid min sida oavsett hur långt det går mellan gångerna vi ses. En riktig vän med andra ord.

Efter två timmar på waynes kikade vi runt på stan & sen var det dags för ett besök hos min kära frisör.
Lika härligt som alltid att gå dit, prata massa & bli fin i håret, helt perfekt.

Efter frisören gick jag hem till farmor i en timme ungefär & slappa sen hämtade mamma & pappa oss för att åka hem & ha kalas för ludde..

Klockan sex kom alla & vi åt smörgåstårta som farmor hade gjort, supergoda! Släkten & stensson kom, med andra ord var hela min familj där!

Nu sitter jag på tåget hem ialla fall.. När jag kommer hem ska jag pussa på min fina, då är min dag fulländad.

Tack familj & vänner för att just Ni finns i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0