30 mars, påskafton, lördag

Glad påsk i alla hem där ute! Solen skiner & snön börjar verkligen smälta bort mer & mer nu..
Jag har duschat & sminkat mig & ska strax röra mig mot jobbet.

Idag är min 11/11 jobbdag här! Jag känner att jag skulle kunna jobba imorn med, men jag vill ju hinna träffa familjen lite såklart :)

Jag jobbar 9-19 idag, sen kommer pappa & hämtar mig sen åker vi till uppsala! Jag längtar!

Imorse när jag tog min telefon såg jag att det har blivit en stor spricka över hela baksidan!!! Usch vad ledsen jag blev, jag har ju haft den ganska precis ett år, usch vad det suger att det blivit en spricka, jag har ju inte ens tappat den?
Igår kväll var den hel så vette tusan vad som hänt. Bajs telefon!

Nej nu ska jag pussa på min karl innan jag ska gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0