3 mars, söndag

Jag sov till halv åtta idag sen var jag utvilad..
Snart ska jag sminka mig & göra mig redo för jobb,,
Idag jobbar jag 10-20.30, om jag ska vara ärlig hatar jag att jobba denna tid på söndagar, men eftersom jag ville med på inflyttningsfesten igår var jag tvungen att byta..

Annars så har veckan rullat på.. Har inte hänt något speciellt.. Jag längtar till nästa helg, då får jag träffa mina familj, usch så jag har saknat er..

Jag har inte varit på topp sista veckorna utan väldigt långt ner, så jag behöver få träffa min familj..
Jag är så glad för alla fina personer jag berikas av i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: mamma

ska bli härligt att få rå om dig

2013-03-03 @ 11:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0