Nationaldagen

Dagen på jobbet var både rolig & tung. Tungt att se alla komma in i shorts, linne & långklänningar & köpa massa gott till picknickarna.

Efter jobbet köpte jag med mig lite gott hem till mig & daniel.
Sen satt vi ute på balkongen & åt sushi, ost & kex & kollade på firandet på skansen med kungafamiljen.

Vi vred tvn så vi kunde titta från balkongen :) det var såååå mysigt hihi! Vi åt fransk bondost, camembert & brillat savarin, som är drottning silvias favoritost, det ni ;)

Sen kollade daniel hur mycket jobb det var under som äckliga blå tapeterna, sen fick jag något ryck & rev ner allt äckelblått! Så sen ska vi spackla, måla & tapetsera en vägg. Kommer bli så braaaaa! Men först sovrum & vardagsrum ;)

Nej nu är jag vaken alldeles försent, dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0