Kaos kaos & mer kaos

Dagen på jobbet gick fort & var kul. Pernilla & jag gjorde mackor till polisen & det gick bra fort & var kul.
Efter jobbet handlade jag & åkte hem.

Sen kom alla hit. Mamma, mormor & jag drack vin på balkongen & pratade, så härligt att ha dom här i all kaos.
Karlarna jobbade på & fick igen väggen mellan sovrum & vardagsrum.

Sen har dom hållt på lite i sovrummet.
Jag hade fixat mat, färskpotatis, rustico, örtkalkon, rostbiff, sallad & fetaostsås, riktigt gott & enkelt :)

Sen har vi fikat & jobbat lite till. Jättetrevligt har vi haft!
Mamma, pappa, mormor & morfar åkte nyss, jag är helt slut & ligger i soffan & kollar på sverige-österrike.

Daniel & micke spacklar & målar tak i sovrummet.

Tack för ikväll bästa ni ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att få vara med i erat kaos ❤ det kommer bli jätte bra, men det får ta sin tid 😜 tack för ikväll

2013-06-07 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0