Frisör, lunch & shopping

Mitt hår var ganska slitet delvis på grund av all stress så det åkte av en bit. Känns ovant men är ändå riktigt nöjd :) sen blev det lite ljusare också ;)

Efter frisören mötte jag rebecca för lite lunch på Villa Romana, jag åt deras goda pasta med pilgrimsmusslor, pancetta & vitvinsås.

Vi pratade lite om midsommar & sen strosa vi runt. Jag köpte två långklänningar :)
Sen träffade jag på mina fina gamla kollegor på hemköp, saknar kollegorna men inte stället, usch!

Jag sitter på tåget hem nu. Tack för fint hår & lunch med min fina fina rebecca ❤

Nu hem & jobba & fixa middag!


Kommentarer
Postat av: mamma

ser jätte fint ut med håret

2013-06-12 @ 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0