8 juni, lördag, Prinsessan Madeleines Bröllop

Igår när daniel & micke höll på i sovrummet passade jag på att riva ner det sista blå i köket.

Sen kollade jag på sämsta filmen med nicole kidman & nicolas cage, trespass tror jag den hette.

Jag vaknade vid halv nio imorse & gick upp & kollade på sändningarna för bröllopet. Sen tog jag en dusch & fixade mina naglar.

Sen åkte vi iväg för att handla lite. Så nu är vi påväg hem för frulle & fix.

Klockan ett idag ska vi ut till adelsö & fira jennifer som fyller 20 år idag.
Sen ikväll väntar femkamp på grönan med ante & amanda :)

Jag fick också denna fina magnet av mormor & morfar.
Tänk att jag endast bor fem kilometer från kungen & drottning på drottningholm, det klassas ju som grannar ;)

Ska vinka till dom påväg ut mot adelsö.
Stort grattis till Madeleie & Chris som gifter sig idag. Om jag kunnat hade jag stått med svensk flagga för att få en skymt av brudparet!


Kommentarer
Postat av: Chubby

Haha lolliii!! Usch spyr på kungafamiljen helt värdelösa ju hahaha :'D du är så söt som är ett sånt fan utav dom!

2013-06-08 @ 12:39:23
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0