6 juni, torsdag

Idag är det Sveriges nationaldag. Passa på att sjunga den såååå mycket ni kan, för annars får man knappt sjunga den utan att bli kallad rasist.

Grattis till vårt fina land!
Det är tråkigt att jag missar att mysa med familjen ute på väddö i husvagnen, istället ska jag tjäna dubbla pengar idag.

9-19 jobbar jag idag, daniel är ledig & ska väl hålla på lite här hemma.
Han höll på att riva tapeter igår i sovrum så nu är det klart för att börja spacklas tror jag.

Jag längtar ihjäl mig till när sovrummet är helt klart & vardagsrummet. För då känns det som det mesta är klart.

Ha en fin nationaldag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer sakna dig ❤❤❤❤

2013-06-06 @ 10:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0