30 juni, söndag

Min dag med therese igår var bäst.
Vi började dagen med lunch på fridays i den stekande solen, jag åt en god smörgås med sallad till.

Sen blev det en del shopping för min del under några timmar. Jag skulle köpa ett uppläggningsfat från Bruka design, det blev yttligare ett till. Ville köpa ett tredje men nej två fick räcka.

Även en fin blus från Mq hittade jag & en skylt från Lexington som jag letat efter, sen två mascaror :)
Mycket nöjd tjej med andra ord!

Vi avslutade med en muffinsglass i gallerian, den var väääldigt mäktig så halva slängdes.
Sen handlade vi middagen.

Efter det tog jag, therese & daniel en promenad till kärsön, det ligger innan drottningholm. Där spelade vi minigolf i kvällssolen & tog ett glas rose innan vi tog taxi hem för myskväll.

Det blev en god sallad med maaaasssaa gott & sen ost & kex till filmen hundtricket.

En riktigt bra lördag med min fina therese med andra ord ❤


Kommentarer
Postat av: mamma

verkligen en fantastisk dag/kväll, mysss

2013-06-30 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0