20 juni, torsdag

Daniel satte upp båda gardinstängerna igår, gardinen som jag köpte till köket var inte alls som jag trodde & som dom sa, skulle inte vara någon text på dom.
Jag vill ha hel vita & riktig hissgardin, jaja jag för köpa det sen :)

Eftersom klockan hann bli så mycket så hann vi inte bära in nattborden & så. Sen ville jag inte dammsuga kl tio så får bli en annan kväll ;)

Nu väntar jag på tbanan, idag börjar jag lite tidigare & får sluta en kvart tidigare, det känns aaaas lyxigt hihi!

Efter jobbet åker vi mot norrtälje för att fira fredrik som blir 13 år, tonåring liksom!? Kommer ihåg när jag & daniel precis blev ihop då var han bara 7 år, herre min jösses vad fort tiden går..

Älskar att det känns som fredag men det är bara torsdag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va snopet med gardinen , ha ha, men den va jättesnygg ändå

2013-06-20 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0