18 juni, tisdag

Himlen öppnade sig igår när vi skulle se matchen men sen sprack det upp & blev jättefint :)

Tyvärr förlorade killarna finalen men var duktiga ändå.
Efter matchen blev det donken med cheese & mc flurry.

Sen blev det en väääääldigt äventyrlig resa hem, en resa som tog två timmar längre, men hem kom vi ialla fall, sent!

När vi kom hem satte vi upp den tredje hyllan i köket som jag fick av bella, det blev jättefint!
Vad är det man säger, alla goda ting är tre?

Jag har precis torterat mig själv med att duscha tidigt på morgonen, det är det absolut värsta jag vet.

Jag ska ta på mig kläder för att sen röra mig mot jobbet.
Efter jobbet kommer mormor & morfar hit, yeeeay!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fint det blev 😍

2013-06-18 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0