Tylösand, Halmstad & Gyllene Tider

Vi hade bästa & jättemysiga dagen igår.
Vi åkte till tylösand först, promenerade längs stranden i solen, så vackert.

Sen blev det lunch, en löjromstoast & vinkokta blåmusslor med aioli & parmesan, så otroligt gott.

Efter det åkte vi in till halmstad , strosade runt & där köpte jag tre likadana blusar på vila, men olika färger plus en kofta.

Sen var det daga för Gyllene tider. Jag behöver inte säga så mycket mer än att dom var bäst! Vi stod & sjöng med & hoppa & dansa & njööööt av våra kungar av Tylösand & Halmstad. ❤

Dock var publiken tråkig, bara jag & bella som var taggade typ.
Men bäst var det ialla fall & min sommar är nu räddad.

Vid tolv rullade vi mot ullared men först ett stopp på donken i falkenberg.
Vid ett var vi framme i stugan & då stupa vi i säng.

Tylösand kommer jag absolut besök igen!

Här kommer några bilder från mobilen, kamera bilder kommer sen :)




Kommentarer
Postat av: mamma

mys att ni har det bra, glad för er skull

2013-07-07 @ 09:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0