Resa i mars

Daniel & jag planerar att resa i mars. Vi vet inte riktigt vart. Vi är nästan säkra på att det blir Fuerteventura, men jag är också lite sugen på en weekendresa på fyra dagar.

Dom städer jag är sugen på är:

Paris, dit vill väl alla åka med sin kära.

Champagne, någon stad eller by i distriktet Champagne för att gå på Champagne provning.

Dublin, känns som man åker dit bara för att vara & dricka guiness & gå på mysiga pubar.

Salzburg, njuta av alla vackra vyer.

Venedig, också kärlekens stad. Där har jag varit en dag men åker gärna tillbaka.

Eller Fuerteventura för att bara sola & bada & ladda batterierna efter en kall vinter?

Vad skulle ni välja? Har ni några bra tips? :)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Spar pengarna 😍😜👍 och åk med oss nästa år när vi har 25 årig bröllops dag ❤❤ till Italien i juni

2013-07-09 @ 18:07:08
Postat av: Louise

Vi ska till båda ;)

2013-07-09 @ 18:34:24
URL: http://Louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0