Lilla sällskapet

Jag har haft en sjukt bra kväll med trevliga folk. Det började på ett cafe i gallerian sen vidare till kryddhyllan på grönan för middag. En god burgare blev det.

Massa prat & sen lite vin innan Lilla sällskapet spelade. Efter spelningen skulle vi sätta oss på spritmusem men dom stängde så det blev josefina.

Nu är jag hemma & har leverarat mat till min duktiga älskling som rivit ner all tapet i vardagsrummet!

Påvägen hem ringde jag min kära lillebror som åker utomlands imorn bitti. Mamma har säkert tjatat på honom om massa & nu jag med.

Jag bryr mig så om Ludde, ojoj vad jag älskar honom.
Tänk hur jag kommer bli med mina egna barn sen, värsta hönsmamman.

Sjukt bra kväll som sagt med trevliga människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0