18 juli, torsdag

Tänk att mer än halva juli redan har gått. Seriöst vart tar all tid vägen?! Den bara rusar förbi!

Nog för att det är skönt med sommar & det är mysigt att vara ute mycket så kan jag inte sluta hjälpa längta till hösten.

Den är ju bara fööööör mysig! Myspys med massa ljus i hela hemmet, man kan krypa ner i soffan eller sängen med gott samvete. Helst ska man höra regnet smattra också hihi, myyyyys på högsta nivå!

Undra hur många gånger i veckan jag använder mig av ordet "mys" i bloggen haha?!

Jag längtar ändå väldigt mycket till min semester & hoppas jag får fint väder då & kan åka ut med båten med en stor picknickkorg :)

Nej, dags att röra sig mot jobbet!
Ha en fin torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0