17 juli, onsdag

Så skönt att sova till halv tio idag, jag hade nog kunnat sova någon mer timme.

Snart rör jag mig mot jobbet. Idag jobbar jag 11-20. Jag gillar inte alls att jobba kväll men bara att vänja sig för nästa vecka slutar jag sent alla dagar utom en.

Annars så längtar jag ihjäl mig till vardagsrummet är klart. Alla säger hur duktiga vi varit, framförallt daniel som gjort i prinip allt själv, att så mycket vi fått gjort under två månader är inte vanligt, daniel har jobbar sjuuukt snabbt. Vilket stämmer när man tänker på allt grundarbete.

Men det känns som om vi bott såhär en evighet & att vi aldrig kommer i ordning.
Men den som väntar på något gott..

Min Daniel är ialla fall bäst! Beundrar hur han orkar ❤


Kommentarer
Postat av: mamma

han är jätte duktig, men det är du också somm kollar upp allt som skall fixas. Att se till det vardagliga runt om skall man också uppskatta. Hor som helst är ni duktiga båda två, som orkar stå ut med att bo i ett rörigt hem under utveckling....

2013-07-17 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0