11 juli, torsdag

När jag kom hem igår var två av tre väggar grundmålade & den ena spacklad. Nu ska ramen byggas sen spotar sättas in & dimrar.

Jag kan inte fortsätta gå & lägga mig sent om kvällarna, är så himla trött, kan knappt sminka mig längre haha.

Usch usch när vi är klara i vardagsrummet kan vi nog slappna av lite & börja komma i säng tidigare.

Daniel jobbar ju hemma till typ elva om kvällarna & jag känner att jag vill vara uppe med honom, fast han säger att jag kan lägga mig. Nu skriver jag om massa strunt & tråk bara..

Efter jobbet idag blir det stan igen. Daniel ska hitta kavaj till dopet på lördag & jag ska försöka hitta något till min blus jag ska ha.

Sen ska vi möta upp emelie också, hon ska hem till oss för första gången i allt kaos & sova, men det går nog bra:)

Jag vill tillbaka till vackra tylösand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0