Bangla road

Vi började kvällen på two chefs i kata. Vi hade lurat daniel att vi skulle äta donken haha så han blev chockad!
Two chefs är svensk-ägd & har sjukt god mat!

Jag bjöd daniel på middagen :)
Jag tog toast skagen till förrätt & file mignon black & white med potatisgratäng till, sååååå ljuvligt gott!

Jag hade mejlat restaurangen om att daniel fyllde år. Så efter varmrätten rada all personal upp sig & Sjöng för daniel & kom in med tårta, han fick precis den reaktion jag ville, glad förvånad & lite generead när hela restaurangen tittade på han haha!

Vi orkade inte mycket tårta & lämnade resten till personalen!
Sen tog vi tuk tuk till patong, bangla road.
Där det är flest barer & flest prostituerade, ganska äckligt, drar i sin pojkvän!

Det blev drinkar & buckets på Den glade viking!
Det började bra & alla var taggade sen gick vi & skulle leta effer grabbarna grus men vi hittade det inte & då åkte alla hem utom emmilie & danne..

Så vi gick tillbaka för att fortsätta på vikingbaren, var ett jääävla drag då! Så vi var där ett tag & drack drinkar sen mådde danne dåligt så då tog vi tuk tuk hem..

Daniels kväll var bra men slutade inte som vi tänkt, hade räknat med värsta partyt!

Men nu ska vi sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0