30 januari, onsdag

Idag var det bara jag, daniel & jennifer på stranden eftersom resten av gänget snorklade.. Vi har haft kanonväder med klarblå himmel hela dagen. Jäklar vad vi pressa!

Vid halv fem åkte jag & daniel till bang bao piren & kikade runt lite, häftigt att alla stånd & det var på piren..
Sen blev det middag & sen la jag & daniel oss & kollade på eldshowen..

Emmilie & danne kom sen också..
Så mysigt att ligga där vid stranden, se vågorna, höra vågorna, höra en fin låt & få ligga där med personen man älskar, det är helt fantastiskt.

Idag lyssnade vi på vikingarna på stranden & då insåg jag hur mycket jag saknar pappa!


Kommentarer
Postat av: mamma

va fint sagt/skrivet

2013-01-30 @ 20:42:26
Postat av: mormor

Ses på tisdag. Vi tar med oss köttfärsen till tacos.
Kram mormor o morfar

2013-01-31 @ 08:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0