27 januari, söndag

Idag har vi haft mulet hela dagen sen kom det regn vid lunch & det vräkte ner.. Vi har haft typ två dagar sol sen vi kom hit.. Det känns helt meningslöst, det är ju nu sista dagarna man vill ha fint.

Jag njuter verkligen & har njutit från första stund & jag skulle nog kunna stanna längre men på något sätt längtar jag ändå hem.. Känns kluvet..
Det har gått så sjukt fort här nere, det är inte klokt.

Så idag blev det inge sol, gick upp på rummet efter lunchen..

Ikväll blir det nog lugnt, middag sen hem skulle jag tro..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att du har njutit och haft det bra ❤❤och man får tycka att det är tråkigt att det ej är bra väder 👍😜njut

2013-01-28 @ 06:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0