24 januari, fredag

Idag var det mulet fram till ett sen vart det fint..
När vi kom hem såg jag ut som en tomat i ansiktet haha!

När vi åt middag beställde jag en kycklinggryta med kyckling, gulcurry & kokosmjölk, det ska vara milt.
Jo tjena det var som massamancurry ( asstark maträtt här ) Så danne var snäll & bytte med mig haha!

Efter maten gick gänget på massage, men jag & daniel hade ingen lust så vi handlade & har myskväll nu med lite godis, fredagsmys ;)

Känns som vi tittat igenom alla stånd här nu, är inte så stort.. Det är väldigt lugnt här, vilket är mysigt, men hoppas vi hittar någon mer shoppinggata än den här utanför..

Åh vad jag saknar mamma, pappa, ludde, mormor, morfar, farmor, vår säng, tacos, ostar, lösviktsgodis & chips&dip!


Kommentarer
Postat av: mamma

vi längtar efter dig , men snart ses vi ch då ska vi äta taccos

2013-01-30 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0