19 januari, lördag

Grattis min älskling som fyller 23 år idag!! Du är min stora kärlek & bästa vän..

Jag är så glad att vi är här i paradiset tillsammans, my soulmate <3

Idag blev det en goood frukost sen stack daniel & danne iväg på massage & shooting range..
Jag & tjejerna gick ner till stranden & mötte upp thereeeeese & elin! Ååååh min älskade bästa bästis är här!

Vi har solat & badat hela dagen, det blir varmare för var dag som går hahah heeeelt sjukt!
Det blev lunch på stranden idag, tuna sandwich med pommes & lemonshake!

Vid två åkte vi tillbaka till hotellet för att bada i poolen & hänga i poolbaren, sen låg vi ett tag & stekte...

Vi har suttit på balkonen & ätit nötter & druckit iste.
Jag tänkte hoppa in i duschen & vila lite för kvällen!

Ikväll blir det nog party tror jag!
Daniel vet inte riktigt hur kvällen ser ut, vi har lurat han lite hihi, berättar sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0