14 januari, måndag

Ännu en strålande dag i krabi med underbart väder, säkert 35 grader! Det är sola i typ en kvart sen lååååånga bad mellan, läsa lite & sen skugga, underbara älskade semester!

Thailändarna är inte direkt serviceminded, dom strula massa med mig idag, åh blev så irriterad, dumma henne!

När vi kom till hotellet så fixade jag naglarna & så & vi beställde roomservice, vitlöksbröd med ost & en choklad milkshake hihi, gott!

Under kvällen blev det middag på en liten familjerestaurang, två tvårätters, en Stor singa & lemonshake för 80kr, det ni!

Sen strosa vi runt & jag köpte en tunika att ha på stranden & daniel två tshirtar, nu är vi på rummet & ska strax sova..
Vi ska upp tidigt imorn för utflykt till bamboo island!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, jag har nu gatt in pa en internet sida pa hotellet. Vi har last din sida ;hoppas ni har det bra och pa er utflykt imorgon. Hor av dig via sms imorgon, puss kram alskar dig/alla halsar

2013-01-14 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0