Systrarna dostani!

Efter jobbet åkte jag in till gamla stan & mötte upp lina & sara.. Skulle kolla en piercing till lina & sen gick vi till åhlens & kikade runt..

Jag köpte en allahjärtansdag-present till daniel.. Vi har inte nämnt något om presenter mer nu köpte jag ialla fall, eftersom han gav mig förra året & inte jag honom..

Sen kikade vi runt & jag provade jackan jag la upp här på bloggen igår.. Så ska fundera, den kostar ju tyvärr en del..
Efter det blev det en exklusiv & god middag på donken med massa prat!

Jag kom hem för en timme sen, jag har duschat, diskat & gjort matlådor tills imorn, gjorde hjärtan till daniel av falukorven hihi!

Snart kommer han hem men jag hinner nog somna på två röda efter jag laddar upp detta..
God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

du är gullig du

2013-02-14 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0