Sunday

När jag kom till uppsala hämtade pappa & farmor upp mig & vi åkte till lövstalöt för lunch, kreolskgryta, mmm :)
Det var kul att få träffa farmor lite :)

Sen var det dags för hockey i tierp, stensson & björn var med & hejade på ludde!

Matchen började bra med 4-0 efter första period, sen blev det 4-3 sen 5-3 sen var det varannat mål upp till 7-7..

Det blev förlängning & straffar & ludde avgjorde & gjorde enda målet!!
Såååå jäkla klockrent!

Efter matchen erbjöd pappa att köra hem mig, han är för snäll han..

När jag kom hem åt vi tunnbrödrulle, sååå gott! Har varit sugen på det sen vi kom hem från thailand!

Nu blir det film & mys..
Jag vill bara lägga den här veckan bakom mig, den har varit ganska jobbig & jag har varit ledsen, men nu lägger vi det bakom oss. Nu ser jag fram emot ny vecka & nya tag

Jag har ialla fall fått träffa familjen & vänner så det är jag glad för :)

Sen har jag en sån fin pojkvän, så jag älskar dig, jag älskar dig så det gör ont!


Kommentarer
Postat av: Petra

Du verkar ha jätte bra vänner och familj som är så mån om varandra :) man blir så glad utav att läsa din blogg varje dag :)

2013-02-17 @ 21:28:44
URL: http://Enbartpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0