Slut på det roliga

Min älskling kom hem & åt sin lunch, det gjorde mig glad :)
Sen släppte han av mig uppe vid vällingby city så jag kunde kika runt lite & handla..

Jag fick med mig ljus hem, mat & lunch från donken, mcwrap & cheese, mmmm!
Sen kollade jag på filmen Jag saknar dig, oj så jag grät..

Mormor & morfar kom hit runt fyra, såååå glad att träffa dom!
Sen kom mamma, pappa, ludde & farmor efter fem, då åt vi tacos & drack julmust, det var himlen det!

Vi åt & pratade & hade mysigt bara. Jag hade saknat dom alla såååå mycket!
Sen kikade vi igenom bilderna..

Dom åkte hem för en timme sen ungefär..
Jag har duschat & kollar på Justin Bieber filmen nu, den är faktiskt riktigt bra..
Sen fick man lyssna mycket på han i thailand för sofie är ett bieber fan, men han är riktigt bra alltså!

Just nu har jag bara ångest för imorn.. Jag vill verkligen inte jobba, har ingen som helst lust.. Det är så deprimerande att tänka att nästa gång jag är ledig är i sommar..

& nu blir det att spara spara pengar!!

Jag är så himla glad att min familj om idag!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så härligt att träffa dig , krama dig ❤

2013-02-06 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0